06 ZERBITZU PUBLIKOAK EMAN ETA JARDUERAK EGITEAGATIKO TASAK ARAUTZEN DITUEN ORDENANTZA

06 ORDENANZA REGULADORA DE TASAS POR PRESTACION DE SERVICIOS PUBLICOS Y REALIZACION DE ACTIVIDADES.

 

I. XEDAPEN OROKORRAK

I. DISPOSICIONES GENERALES

1. artikulua.

Artículo 1.

Udal honek, Lurralde Historikoko Toki Ogasunak arautzen dituen Foru Arauaren arabera, eranskineko tarifetan zehazten diren tasak ezarri eta ordainarazten ditu zerbitzu publikoak emateagatik eta jarduteagatik, ordenantza honetan adierazten den eran; tasa horiek ere ordenantza honen barruan sartzen dira.

Este Ayuntamiento, de acuerdo con la Norma Foral reguladora de las Haciendas Locales del Territorio Histórico, establece y exige tasas por la prestación de los servicios y la realización de las actividades que se recogen en las tarifas del Anexo, en los términos de la presente Ordenanza, de las que aquéllas son parte integrante.

2. artikulua.

Artículo 2.

Ordenantza udalerri guztian ezarriko da.

La Ordenanza se aplica en todo el término municipal.

II. EGITATE ZERGAPERRIA

II. HECHO IMPONIBLE

3. artikulua.

Artículo 3.

Udal Administrazioak zerbitzuak ematea eta jarduerak egitea da egitate zergapegarria, bai hala eskatu diotelako, eta bai, zeharbidez, banakoen egintza edo omisioek hartaratu dutelako.

Constituye el hecho imponible la efectiva prestación del servicio o realización de la actividad por la Administración Municipal, bien porque haya sido instada bien porque indirectamente haya sido revocada por las acciones u omisiones de los particulares.

III. SUBJEKTU PASIBOA

III. SUJETO PASIVO

4. artikulua.

Artículo 4.

1. Zergadun gisa, honako hauek dira subjektu pasiboak: zerbitzuak edo jarduerak eskatu nahiz horien onura edo kaltea hartzen duten pertsona fisiko eta juridikoak, bai eta Lurralde Historikoko Zergei buruzko Foru Arau Orokorrak 35. artikuluan aipatzen dituen erakundeak ere.

1. Son sujetos Pasivos, en concepto de contribuyentes, las personas físicas y jurídicas y las entidades a que se refiere el artículo 35 de la Norma Foral General Tributaria del Territorio Histórico, que soliciten los servicios o actividades o que resulten beneficiadas o afectadas por aquellos.

2. Zergadunen ordezkotzat hartuko dira:

2. Tendrán la condición de sustitutos del contribuyente:

a) Etxebizitza edo lokal bat erabili edo okupatzen dutenei onura edo kaltea ekartzen dieten zerbitzu edo jardueren gaineko tasetan, higiezin horien jabeak; eta, hala badagokie, kuota horiek onuradunei atxiki ahal izango dizkiete.

a) En las tasas establecidas por razón de servicios o actividades que beneficien o afecten a los usuarios u ocupantes de viviendas o locales, los propietarios de dichos inmuebles quienes podrán repercutir, en su caso las cuotas sobre los respectivos beneficiarios.

b)Suteak itzaltzeko zerbitzuen tasetan, arrisku hori babesten duen aseguru etxe edo elkartea.

b) En las tasas por prestación de servicios de extinción de incendios, la Entidad o Sociedad Aseguradora del riesgo.

5. artikulua.

Artículo 5.

Tasak ordaintzera behartuak daude:

Están obligados al pago de las Tasas:

a) Banakoak, baldin eta zerbitzu bat emateko edo zerbaitetan jarduteko eskatu badute.

a) En el caso de servicios o actividades realizados a solicitud de los particulares, quienes lo soliciten.

b) Egintza edo omisioen errua dutenak, baldin eta banakoek eskatu gabe eman bada zerbitzua edo dena delakoan jardun bada.

b) En el caso de servicios o actividades realizados sin haber sido solicitados por los particulares, pero motivados por actuaciones u omisiones de ellos, aquellos a quienes les sean imputables dichas actuaciones u omisiones.

6. artikulua.

Artículo 6.

Subjektu pasiboarekin batera, ordenantza honetan agertzen diren zerga-zorrak ordaindu beharko dituzte tarifak aplikatzeko arauetan aipatzen diren herritarrek.

Junto al sujeto pasivo responden de las deudas tributarias que se deriven de esta Ordenanza las personas que en su caso se mencionen en las normas de aplicación de las Tarifas.

IV. SALBUESPENAK, MURRIZTAPENAK ETA HOBARIAK

IV. EXENCIONES, REDUCCIONES Y BONIFICACIONES

7. artikulua.

Artículo 7.

a) Subjektu pasiboarekin batera, ordenantza honetan agertzen diren zerga-zorrak ordaindu beharko dituzte tarifak aplikatzeko arauetan aipatzen diren herritarrek.

a) La concesión de exenciones u otros beneficios fiscales se sujetará a lo que establezca en las disposiciones generales de aplicación.

b) Ur hornidura zerbitzua, estolderia zerbitzua eta zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzuaren tasetan hobariak ezartzeko baldintza hauek dira:

b) Las condiciones para la aplicación de bonificaciones en las tasas de servicio de suministro de agua, alcantarillado y recogida y eliminación de basura son las siguientes:

Eskatzaileak

Personas solicitantes

Onuradun izaera lortu ahal izango dute bizikidetza unitateko parte diren erabiltzaileek eta unitateko kide guztien diru-sarrerak batuta araudi honetan ezartzen diren mugak gainditzen ez dituztenek.

Podrán adquirir la condición de beneficiarias aquellas usuarias que formen parte de una unidad de convivencia cuyos ingresos, incluyendo todos los que puedan obtener las integrantes del mismo, no excedan los límites que se determinan en esta normativa.

Bizikidetza unitateko kide kopurua zehaztu ahal izateko (18/2008 Legea, abenduaren 23koa, Gizarteratzeko eta Diru Sarrerak Bermatzekoa), eskaera unean Udal biztanle erroldan dagoen Informazioa eta eskatzailea erroldatuta egon beharko duen etxebizitza hartuko da aintzat (erroldatutako pertsona menpekotasuna duen pertsonaren zaintzailea ez bada behintzat, kasu horretan, azken horren diru-sarrera ez da aintzat hartuko).

A los efectos de la determinación del número de componentes de la unidad de convivencia (art. 9 de la Ley 18/2008, de 23 de diciembre, para la garantía de ingresos y para la inclusión social), se tomará en consideración la información obrante en el Padrón Municipal de Habitantes referida al momento de la solicitud y a la vivienda en la que deberá constar empadronad@ el/la solicitante. (salvo que la persona inscrita sea cuidadora de una persona dependiente, en cuyo caso no se tendrán en cuenta los ingresos de ésta última).

Onuradunek eskaera egiteko unean Urnietan erroldatua egon behar dute. Hobariak aplikatzeko, interesdunak Udalarekin dituen zerga-betebeharrak egunean izan beharko ditu emakidaren unean, eta horrez gain, udalerrian egongo da erroldatuta.

Las personas beneficiarias deberán encontrarse empadronadas en Urnieta en el momento de la solicitud. Para aplicar las bonificaciones, el/la solicitante deberá estar al día en sus obligaciones tributarias con el Ayuntamiento en el momento de la concesión además de estar empadronado en el municipio.

Hobari eskaerak bideratzeko prozedura

Procedimiento para la tramitación de las solicitudes

Hobaria urtero eskatu beharko da, eta eskatu den urtean ez hurrengoan hasiko da eragina izaten. Ez du atzerako eraginik. Hobarien eskaerak aurkezteko epea urriaren 1etik urriaren 31 arte izango da. Etxebizitza batean ur hornidura edo zabor bilketa zerbitzuaren alta urriaren 1etik aurrera egiten denean eskaera aurkezteko epea zerbitzuan alta eman denetik hilabete bateko epearen barruan egin ahal izango da, betiere abenduaren 31a baino lehenago.

La bonificación deberá solicitarse anualmente y surtirá efectos en el año siguiente a aquél en que se solicite. No tiene efecto retroactivo. El plazo de presentación de solicitudes de bonificaciones será del 1 de octubre al 31 de octubre. El plazo para la presentación de solicitudes cuando la fecha de alta del servicio de suministro de agua y basura de un domicilio se realice con posterioridad al 1 de octubre podrá realizarse en el plazo de un mes desde la fecha de alta en el servicio hasta el 31 de diciembre.

Eskaerak Bertan bulegoan emango den eskaera orri ofizialean egingo da edo baita udal Web orriaren bitartez (www.urnieta.eus) eta familia unitate osoaren ondorengo agiri hauek ere aurkeztuko dira:

Las solicitudes se realizarán en la instancia oficial que se facilitará en la oficina Bertan así como a través de la web municipal (www.urnieta.eus) acompañadas de la siguiente documentación relativa a todas las personas de la unidad familiar:

  • NANaren fotokopia.
  • Banketxeko kontu egoeren ziurtagiria edo Udalari baimena ematea informazio hori zuzenean banketxeei eskatzeko
  • Familia unitateko kideen ondasunei buruzko Ogasun Ordezkaritzak emandako ziurtagiria edo Urnietako Udala baimentzea Ogasunari informazio hori zuzenean eskatzeko.
  • Fotocopia del D.N.I.
  • Certificado de posiciones bancarias o autorización al ayuntamiento para que soliciten esa información directamente a los bancos
  • Certificado expedido por la Delegación de Hacienda de los bienes de los miembros de la unidad familiar, o bien, autorización al ayuntamiento para que soliciten esa información directamente a Hacienda Foral.
a) Errenta aitorpena aurkeztu behar dutenak:
a) Personas con obligación de presentar Declaración de la Renta:
  • Azken ekitaldiko pertsona fisikoen gaineko Errenta Aitorpenaren fotokopia.
  • Copia de la Declaración de la Renta de las Personas Físicas del último ejercicio.
b) Errenta aitorpena aurkezteko obligazioa ez dutenak:
b) Personas sin obligación de presentar la Declaración de la Renta:
  • Lan-bizitza ziurtagiria
  • Errenta aitorpena aurkezteko obligaziorik ez duela ziurtatzen duen agiria, Foru Ogasunak emandakoa, azken ekitaldikoa.
  • Gizarte Segurantzaren prestaziorik badu: Jasotako diru-sarrera gordinen ziurtagiria; nahikoa izango da Gizarte Segurantzaren Institutu Nazionalak Pertsona Fisikoen Errentaren gaineko Zergarako ematen duen diru-sarreren agiria.
  • Langabezia kobratzen badu: SEPEk emandako ziurtagiria: lanik gabe dagoela adierazi beharko du eta zenbat diru jasotzen duen zehaztu.
  • Certificado de la Vida laboral
  • Certificado de no obligatoriedad de presentar la declaración de la Renta, expedido por Hacienda Foral, del último ejercicio.
  • Si cobra prestaciones de la Seguridad Social: Certificado de los ingresos brutos percibidos, siendo suficiente con la presentación del justificante de ingresos emitido por el Instituto Nacional de la Seguridad Social, a efectos del Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas.
  • Si cobra prestaciones de paro o desempleo: Certificado emitido por el SEPE de su situación de desempleo y de la cuantía que percibe en su caso.

Urnietako Udalak beharrezkoa deritzon beste edozein dokumentu eskatu ahal izango du.

El Ayuntamiento de Urnieta tendrá la posibilidad de solicitar cualquier otro documento que estime necesario.

Hobaria emateko eta zenbatekoari buruzko irizpideak:

Criterios para la concesión y cuantía de la bonificación:

Bizikidetza unitate bakoitzarentzako aintzat hartuko diren gehiengo diru-sarrera mugak kalkulatu ahal izateko ondorengo indize zuzentzaileak ezarriko zaizkio:

Para el cálculo del límite máximo de los ingresos económicos que se tomarán en consideración para cada unidad de convivencia los índices correctores siguientes:

 

0 - Indize zuzentzaileak

0 - Indices correctores

 

. - Indize zuzentzaileak

. - Indices correctores

Pertsona 1
1
1 persona
2 pertsona
0,7
2 personas
3 pertsona
0,65
3 personas
4 pertsona
0,6
4 personas
5 pertsona
0,55
5 personas
6 pertsona
0,50
6 personas

a)Bizikidetza unitatearen urteko diru-sarrerak:

a)Ingresos económicos anuales de la unidad familiar:

-Diru-sarrera urteko 12.600 € baino txikiagoa bada %90eko hobaria dagokio.

-Si los ingresos son inferiores al 12.600 €, corresponde el 90% de bonificación.

- Diru-sarrera urteko 12.600 €-19.812,80 € artekoa bada, %50eko hobaria dagokio.

-Si los ingresos oscilan entre el 12.600 € - 19.812,80 €, corresponde el 50% de bonificación.

Izaera finalista baina ez aldizkakoak diren gizarte laguntzetatik edo gizarte larrialdi egoerak arintzeko laguntzetatik, prestakuntza, ikasketa edo antzeko beketatik etorritako diru-sarrerak kenduko dira dokumentu bidez justifikatzen badira.

Se deducirán de los ingresos los que procedan de ayudas sociales de carácter finalista no periódicas o para paliar estudios y similares, siempre que se justifiquen documentalmente.

b)Ondarea:

b)Patrimonio:

Ohiko etxebizitzaz gain, unitateko kide diren pertsonek hiri-eremuko edo landa-eremuko beste ondasun batzuren jabe balira ez legokie hobaririk.

Si además de la vivienda habitual, las personas miembros de la misma, fueran propietarias de otros bienes de naturaleza urbana o rústica, no corresponderá bonificación:

Ez dira konputagarriak:

No se considerarán computables:

  • Etxebizitza eraikin edo etxesail berean kokaturiko garaje eta trastelekuak edo, hala badagokie, ohiko etxebizitzatik hurbilen dagoen garajea, beti ere guztien baturako katastro balioak 30.000 € gainditzen ez badu.
  • Los garajes y trasteros sitos en el mismo edificio o bloque de viviendas, o en su caso del garaje más próximo al domicilio habitual y el valor catastral de todos ellos no supere 30.000.
  • Merkataritza lokala. Bertan konputagarri den bizikidetza multzoko kideren batek bere jarduera ekonomikoa gauzatzen baldin badu. Lokala biltegia baldin bada eta erasandakoak autonomoa izanik lokal hori jarduera ekonomikoen zergan jardungune gisa sartuta baldin badauka, ez da aipatu lokala kontuan hartuko.
  • Local comercial. Si en el mismo algún miembro de la unidad convivencial computable desarrolle su actividad económica. Si el local es un almacén y el interesado es un autónomo y de ese modo el interesado tiene dado de alta el local en el Impuesto sobre actividades económicas, no se tendrá en cuenta ese local.

c)Ondasun higigarriak:

c)Valores mobiliarios:

1.Ondarearen eraketara tituluak, balioak, inbertsio-funtsetako parte-hartzeak, errealizazio errazeko kreditu-eskubidea edo dirua banku-gordailuetan esku-dirutan etxeko edozeinaren esanera parte hartzearen kasuan, beraien balioa ez da izango indize zuzentzaileak aplikatuta ematen duten emaitza baino altuagoa. Gehienezko muga 24.000 € izanik.

1. En caso de concurrir a la formación del patrimonio títulos, valores, participaciones en fondos de inversiones, derecho de crédito de fácil realización o dinero en efectivo existente en depósitos bancarios a disposición de cualquiera de los miembros del hogar el valor de los mismos no será superior a la cantidad resultante de la aplicación de los índices correctores que se detallan. Siendo el límite máximo de 24.000 €.

Indize zuzentzaileak:

Índices correctores a aplicar:

. - Indize zuzentzaileak

. - Indices correctores

Pertsona 1
0,5
1 persona
2 pertsona
0,6
2 personas
3 pertsona
0,7
3 personas
4 pertsona
0,8
4 personas
5 pertsona
0,9
5 personas
6 pertsona
1
6 personas

V. ZERGA-OINARRIA

V. BASE IMPONIBLE

8. artikulua.

Artículo 8.

Emandako zerbitzuaren unitate bakoitza da zerga-oinarria, eranskinean azaltzen den moduan.

Constituye la base imponible cada una de las unidades en que se materialice el servicio, en los términos contenidos en el Anexo.

VI. KUOTA

VI. CUOTA

9. artikulua.

Artículo 9.

Eranskinean xedatutakoaren arabera, honako hau izango da zerga-kuota: tarifa bat aplikatu ondoren gelditzen den zenbatekoa, horretarako ezarritako zenbateko finkoa edo bi prozedurak batera aplikatu ondoren gelditzen den zenbatekoa.

La cuota tributaria consistirá, conforme a lo establecido en el Anexo, en la cantidad resultante de aplicar una tarifa, una cantidad fija señalada al efecto, o la cantidad resultante de la aplicación conjunta de ambos procedimientos.

VII. SORTZAPENA

VII. DEVENGO

10. artikulua.

Artículo 10.

Zerbitzu bat ematean edo jarduera bat egitean sortzen da tasa.

La tasa se devenga cuando se realiza el servicio o actividad.

VIII. KITAPENA ETA ORDAINKETA

VIII. LIQUIDACION E INGRESO

11. artikulua.

Artículo 11.

Udal Administrazioak kontzeptu bakoitzari dagokion kitapena egingo du, eta kitatutako zenbatekoa eskudirutan ordainduko da, eranskinean azaltzen den ordainarazpen bakoitzaren arau bereziei jarraiki.

Por la Administración Local se practicará la liquidación que proceda por cada concepto, ingresándose la cantidad liquidada en metálico conforme a las normas particulares de cada exacción contenidas en el Anexo.

IX. TASEN KUDEAKETA

IX. GESTION DE LAS TASAS

12. artikulua.

Artículo 12.

Ordenantza honek arautzen dituen tasak kitatzeari, biltzeari eta ikuskatzeari lotutako guztian, bai eta zerga-urratzeak sailkatu eta kasu bakoitzean zein isun jarri behar den erabakitzeko ere, Zergei buruzko Gipuzkoako Foru Arau Orokorra aplikatuko da.

En todo lo relativo a la liquidación, recaudación e inspección de las Tasas reguladas por esta Ordenanza, así como la calificación de las infracciones tributarias y determinación de las sanciones que correspondan en cada caso, será de aplicación lo previsto en la Norma Foral General Tributaria del Territorio Histórico de Gipuzkoa.

ERANSKINA

ANEXO

01 - Ur hornikuntza zerbitzua

01 - Servicio de suministro de agua

a) Ura
a) Agua

Hiruhileko fakturazioa

Facturación trimestral

 

. - Ur hornikuntza zerbitzua: Etxeko hornidura. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de suministro de agua: Suministro doméstico. Facturación trimestral

Kuota finkoa (2)
9,05
Cuota fija (2)
0 - 30 m3-ko kontsumoa, m3-aren prezioa
0,33
Consumo de 0 a 30 m3, el m3 a
31 -60 m3-kokontsumoa, m3-aren prezioa
0,90
Consumo de 31 a 60 m3, el m3 a
61 m3-tik gorako kontsumoa, m3-aren prezioa
1,01
Consumo de más de 61 m3, el m3 a

. - Ur hornikuntza zerbitzua: Nekazaritza eta abeltzaintza jarduerak. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de suministro de agua: Actividades agropecuarias. Facturación trimestral

Kuota finkoa (2)
15,74
Cuota fija (2)
0 - 120 m3-ko kontsumoa, m3-aren prezioa
0,69
Consumo de 0 a 120 m3, el m3 a
120 m3-tik gorako kontsumoa, m3-aren prezioa
0,92
Consumo de más de 120 m3, el m3 a

. - Ur hornikuntza zerbitzua: Etxekoa ez den hornidura. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de suministro de agua: Suministro no doméstico. Facturación trimestral

Kuota finkoa (2)
19,69
Cuota fija (2)
0 - 120 m3-ko kontsumoa, m3-aren prezioa
0,88
Consumo de 0 a 120 m3, el m3 a
120 m3-tik gorako kontsumoa, m3-aren prezioa
1,01
Consumo de más de 120 m3, el m3 a

. - Ur hornikuntza zerbitzua: Ur-harguneak. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de suministro de agua: Acometidas de agua. Facturación trimestral

Ur-harguneak
61,81
Acometidas de agua

Aplikatzekoak diren arauak:

Normas de aplicación:

Kontagailua matxuratua badago edo gaizki badabil, aurreko urteko ordainagirian agertzen den kontsumoa hartuko da oinarri gisa, eta, halakorik ez badago, azken 3 ordainagirien batez bestekoa aterako da. Zergaduna ados ez badago, Industria Ordezkaritzak aztertuko du kontagailua.

En caso de avería o mal funcionamiento del contador se entenderá consumido el caudal que corresponda al recibo equivalente del año anterior y en su defecto el promedio de los 3 recibos anteriores. En caso de disconformidad se procederá a la revisión del contador por la Delegación de Industria.

1.- Zerbitzuan alta, baja eta titularraren aldaketa adieraztea.

1.- Alta, baja y cambio de titular del servicio.

a) Alta adierazpena ur-horniduran alta ematen den une berean gertatuko da. Ur-horniduran alta ematea eraikinaren edo kokagunearen jabearen izenean egingo da kasu guztietan.

a) El alta se producirá en el mismo momento en que se produzca el alta de abastecimiento de agua. El alta en el abastecimiento de agua se realizará en todos los casos a nombre de quien sea propietario del inmueble o establecimiento correspondiente.

b) Ez ordaintzeagatik edo beste arrazoi justifikatu batengatik ofizioz adostutako kasuetan salbu, zerbitzua ordaintzera behartuta dagoen titularra, hau da, etxearen jabea izango da hornikuntzaren baja eskatuko duena, instalazioak buxatuz eta dagokion kontagailua entregatuz. Bajak zerbitzua eten eta hurrengo hiruhilekoan izango du eragina.

b) Salvo en los casos en los que por impago u otra causa justificada la baja sea acordada de oficio, será el titular obligado al pago del servicio, esto es, el propietario del inmueble, quien debe instar la baja del abastecimiento, mediante el taponado de las instalaciones y entrega del contador correspondiente. La baja producirá efectos a partir del siguiente trimestre a aquel en el que se dé por finalizada la prestación del servicio.

Etxeko ur hornikuntza zerbitzuan ez da bajarik emango inongo kasutan.

En ningún caso se concederán bajas del servicio de suministro doméstico de agua.

c) Zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularra aldatzean, aldaketak titulartasunaren aldaketa egiten den hiruhilekoan izango du eragina horretarako egoera egiaztatzen duen agiri publikoa gehitu behar delarik.

c) En los casos de cambio de titularidad del obligado al pago de la tasa por la prestación del servicio, ésta producirá efectos en el trimestre en el que se efectúe dicho cambio de titularidad, adjuntando para ello el documento público que acredite dicha condición.

02 - Estolderia zerbitzua

02 - Servicio de alcantarillado

Estolderia zerbitzuaren kuota: %47 (kuota finkoa gehi kontsumoa)

Cuota servicio por alcantarillado: 47%(sobre cuota fija más consumo de agua)

Arau aplikagarriak:

Normas de aplicación:

1.- Tasa honetako zerga-oinarria uraren kuota izango da.

1.- La Base Imponible de esta tasa estará constituida por la cuota tributaria que resulta del agua.

2.- Tasa horri dagozkion kuotak ur hornikuntzako eta kontsumoko ordainagirien aldi eta epe berberetan likidatu eta bilduko dira.

2.- Las cuotas exigibles por esta Tasa se liquidarán y recaudarán por los mismos períodos y en los mismos plazos que los recibos de suministro y consumo de agua.

3.- Zerbitzuan alta, baja eta titularraren aldaketa adieraztea:

3. - Alta, baja y cambio de titular del servicio:

a) Alta adierazpena ur-horniduran alta ematen den une berean gertatuko da, betiere higiezinak estolderia-zerbitzua badu. Kasu guztietan zerbitzuan alta ematea etxebizitzaren edo saltegiaren jabearen izenean egingo da.

a) El alta se producirá en el mismo momento en que se produzca el alta de abastecimiento de agua, siempre y cuando el inmueble disponga de servicio de alcantarillado. El alta en el servicio se realizará en todos los casos a nombre de quien sea propietario del inmueble o establecimiento correspondiente.

Emaitzazko tasaren kuota zerbitzua emateagatik bidalitako gainerako ordainagirien epe berberetan ordaindu beharko da.

El importe de la cuota de la Tasa resultante se ingresará en los mismos plazos que el resto de los recibos que se giren por la prestación del servicio.

b) Baja zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularrak eskatu behar du. Bajak zerbitzua eten eta hurrengo hiruhilekoan izango du eragina.

b) Será el titular obligado al pago del servicio quien deberá instar la baja correspondiente. La baja producirá efectos a partir del siguiente trimestre a aquel en el que se dé por finalizada la prestación del servicio.

c) Zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularra aldatzean, aldaketak titulartasunaren aldaketa egiten den hiruhilekoan izango du eragina horretarako egoera egiaztatzen duen agiri publikoa gehitu behar delarik.

c) En los casos de cambio de titularidad del obligado al pago de la tasa por la prestación del servicio, ésta producirá efectos en el trimestre en el que se efectúe dicho cambio de titularidad, adjuntando para ello el documento público que acredite dicha condición.

Estolderia zerbitzua duten etxebizitza partikularren kasuan ez da inoiz estolderia zerbitzuan bajarik emango.

En ningún caso se concederán bajas del servicio de alcantarillado en los supuestos de vivienda particular que dispongan de servicio de alcantarillado.

 

03 - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua

03 - Servicio de recogida y eliminación de basuras

HIRUHILEKOKO FAKTURAZIOA

FACTURACION TRIMESTRAL

 

. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Etxebizitza partikularra. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Vivienda particular. Facturación trimestral

Konpostagailuarekin
22,77
Con compostador
Zabor edukiontziak irekitzeko txartela dutenak
25,88
Con la tarjeta para abrir los contenedores
Orokorra
46,31
General

. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Saltokiak oro har. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Comercio en general. Facturación trimestral

Zabor edukiontziak irekitzeko txartela dutenak
50,66
Con la tarjeta para abrir los contenedores
Orokorra
66,89
General

. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Landa guneko eraikuntzak. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Edificios del entorno rural. Facturación trimestral

Landa guneko eraikuntzak
13,98
Edificios del entorno rural

. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Landa guneko jarduerak. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Actividades entorno rural. Facturación trimestral

Landa guneko jarduerak
63,67
Actividades entorno rural

. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Tabernak, jatetxeak, janari dendak eta industria. Hiruhileko fakturazioa

. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Bares, restaurantes, comercios de alimentación e industria. Facturación trimestral

Konpostagailuarekin edo organikoa baimendutako kudeatzaile baten bitartez bideratutakoak
117,82
Con compostador o retirada del resto orgánico por gestor autorizado
Zabor edukiontziak irekitzeko txartela dutenak
124,89
Con la tarjeta para abrir los contenedores
Orokorra
154,35
General

. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Txartelak berritzea

. - Servicio de recogida y eliminación de basuras:Renovación de Tarjeta

Txartelak berritzea
4,00
Renovación de Tarjeta

“Gainontzekoak” ez beste tarifak Udal erregistroen arabera, ekitaldiko urtarrilaren 31a baino lehen edukiontzi marroiko txartela edo konpostagailua eskatu dutenei aplikatuko zaizkie.

Se aplicarán los epígrafes reducidos a aquellos que, según los registros municipales, hayan solicitado la tarjeta del contenedor, marrón, o el compostador antes del 31 de enero del ejercicio.

Arau aplikagarriak

Normas de aplicación:

a) Tasa ordaintzeko betebeharra zerbitzua ematen denetik bertatik sortzen da, eta hiru hilean behin ordainduko da. Hiru hilean behingo kuotak jarraian adierazten diren epeetan ordainduko dira, edo hurrengo egun baliodunean:

a) La obligación del pago de la Tasa nace desde que se inicie la prestación del servicio, con periodicidad trimestral. El pago de las cuotas trimestrales se realizarán en los plazos que a continuación se señalan o inmediato hábil posterior:

  • 1. hiruhilekoa: borondatezko aldia apirilaren 25etik ekainaren 5era.
  • 2. hiruhilekoa: borondatezko aldia uztailaren 25etik irailaren 5era.
  • 3. hiruhilekoa:: borondatezko aldia urriaren 25etik abenduaren 5era.
  • 4. hiruhilekoa: borondatezko aldia urtarrilaren 25etik martxoaren 5era.
  • 1º trimestre: período voluntario desde el 25 de abril al 5 de junio
  • 2º trimestre: período voluntario desde el 25 de julio al 5 de septiembre
  • 3º trimestre: período voluntario desde el 25 de octubre al 5 de diciembre
  • 4º trimestre: período voluntario desde el 25 de enero al 5 de marzo

b) Titular aldaketagatik baja emateko adierazpena egite hori gertatu den hiruhilekoaren azken eguna baino lehen aurkeztu beharko da zerbitzuetan. Eginbide hori betetzen ez dutenak ordainarazpenari lotuta jarraituko dute. Adierazpen horiek aurkeztu diren hiruhilekoan ez eta hurrengoan izango dute eragina.

b) La declaración de baja en los servicios por cambio de titularidad deberá presentarte hasta el último día del trimestre en que el hecho se produzca. Quienes incumplan tal obligación seguirán sujetos al pago de esta exacción. Tales declaraciones surtirán efecto a partir del trimestre siguiente en que se formulen.

c) Zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularra aldatzean, aldaketak titulartasunaren aldaketa egiten den hiruhilekoan izango du eragina horretarako egoera egiaztatzen duen agiri publikoa gehitu behar delarik.

c) En los casos de cambio de titularidad del obligado al pago de la tasa por la prestación del servicio, ésta producirá efectos en el trimestre en el que se efectúe dicho cambio de titularidad, adjuntando para ello el documento público que acredite dicha condición.

d) Hondakinak biltzeko eta deuseztatzeko zerbitzuan ez da bajarik emango.

d) No se concederán bajas en la prestación del servicio de recogida y eliminación de basuras.

e) Konpostagailua duten etxebizitza partikularren tarifari dagokionez, lursaila duten eta hari atxikita dauden kasuetan soilik aplikatuko da.

e) En el caso de la tarifa de vivienda particular con compostador solo se aplicará en los casos que las viviendas dispongan de parcela con tierra y este adosada a la misma.

Aurkeztu behar den dokumentazioa:

Documentación a presentar:

- Konpostagailua instalatuko litzatekeen eraikinaren ondoko lursailaren planoa edo lursaila eta, haren aldamenean, eraikina antzeman daitezkeen argazkiak.

- Plano de la parcela junto al edificio, o fotos donde se aprecie la parcela junto con el edificio donde se instalaría el compostador.

- Autokonpostagailua dagoela egiaztatzeko baimena

- Autorización para la verificación de la existencia del autocompostador

f) Kudeatzaile baimenduei dagokienez, hondakin organikorako baimena duen kudeatzaile ziurtagiria aurkeztu beharko dute, bilketa helbidea, azken ekitaldian hilero bildutako kilo kopurua eta azken ekitaldiko bilketaren fakturen kopiak erantsiz, aurtengo ekitaldiko urtarrilaren 31 baino lehen.

f) En el caso de gestor autorizado tendrán que presentar el certificado del gestor autorizado para residuo orgánico indicando dirección de recogida, kilos de recogida por mensualidades del ejercicio anterior y copias de las facturas de la recogida del ejercicio anterior, antes del 31 de enero del ejercicio en curso.

g) Jarduera ekonomikoen kasuan, jardueran baja ematean, subjektu pasiboa izango da tarifa aldaketa idatziz eskatuko duena, eskabideari ekonomia-jardueren gaineko zergaren baja erantsiz. Tarifa aldaketak hura formulatutako hiruhilekoan ez eta hurrengoan izango du eragina.

g) En el caso de actividades económicas, cuando se produzca la baja en la actividad, será el sujeto pasivo quién deberá instar por escrito el cambio de tarifa adjuntando la correspondiente baja en el IAE a la solicitud. La modificación de tarifa surtirá efecto a partir del trimestre siguiente en que se formule.

h) Txartelaren arau aplikagarriak:

h) Normas de aplicación a la tarjeta:

  • Etxebizitza partikularren tarifa murriztua aplikatzeko Urnietako udalean txartelean esleitutako etxebizitzan erroldatua egon beharko da.
  • Para la aplicación de la tarifa reducida en el suministro doméstico deberá estar empadronado Urnieta en la vivienda asignada en la tarjeta.
  • Etxebizitza aldaketa bat dagoenean hiruhilekoaren lehenengo egunean txartela esleitu zaion etxebizitzari ezarriko zaio tarifa murriztua eta hurrengo hiruhilekotik aurrera txartela esleitu duen etxebizitza berriari ezarriko zaio tarifa murriztua.
  • Cuando hay un cambio de domicilio dentro del municipio se le aplicará la tarifa reducida en la vivienda que tenga asignada la tarjeta el primer día del trimestre, y a partir del siguiente trimestre se aplicará la tarifa reducida a la nueva vivienda que tuviese asignada la tarjeta.
  • Txartelaren alta berriek eragina izango dute txartela hartu eta hurrengo hiruhilekotik aurrera.
  • En las nuevas altas de tarjeta se aplicará la tarifa reducida en la vivienda asignada en la tarjeta a partir del siguiente trimestre.
  • Zabor edukiontziak irekitzeko txartelaren baja egiten den hiruhilekotik aurrera esleituta zegoen etxebizitzaren tarifa orokorra ezarriko da.
  • En las bajas de tarjeta para abrir los contenedores a la vivienda asignada a la tarjeta se le aplicará la tarifa general a partir del siguiente trimestre.

04 - Ehortze zerbitzuak

04 - Servicios funerarios

 

. - Ehortze zerbitzuak

. - Servicios funerarios

Panteoiaren kontzesioa 50 urterako
6.029,94
Concesión panteón para 50 años
Horma hilobiak uztea 10 urterako
376,82
Cesión de nicho plazo único 10 años
Gorpuzkinetarako horma hilobiak uztea 10 urterako
135,62
Cesión de nichos para restos plazo único 10 años
Gorpuzkinetarako horma hilobiak uztea beste 10 urterako luzatzea
135,62
Prórroga de otros 10 años de cesión para restos
Ehorztea
64,21
Inhumación
Panteoian ehorztea
195,61
Inhumación en panteón
Hilobitik ateratzea
64,21
Exhumación
Gorpuzkinak lekuz aldatzea
58,96
Traslado de restos
Panteoia apaintzeko baimena ematea
58,96
Licencia ornamentación panteón
Titulartasuna aldatzea onartzen dela ziurtatzen duen agiria (2 ale)
58,96
Expedición documento acreditativo de concesión cambio titularidad (2 ejemplares)

05 - Auto-taxientzako eta gainerako alokairuko ibilgailuentzako administrazioak eman dituen lizentziak eta baimenak

05 - Otorgamiento de licencias y autorizaciones administrativas y auto-taxis y demás vehículos de alquiler

 

. - Auto-taxientzako eta gainerako alokairuko ibilgailuentzako administrazioak eman dituen lizentziak eta baimenak

. - Otorgamiento de licencias y autorizaciones administrativas y auto-taxis y demás vehículos de alquiler

Baimenak ematea eta igortzea
612
Concesión y expedición de licencias
Lizentziak beste inori emateko baimena
612
Autorización para la transmisión de licencias
Ibilgailuz aldatzea
31
Sustitución de vehículos

06 - Ibilgailuak geldiaraztea, bide publikotik kentzea eta horren ostean zaintzea

06 - Inmovilización, retirada de vehículo de la vía pública y subsiguiente custodia de los mismos

 

. - Ibilgailuak eramatea

. - Retirada de vehículos

Ordaindu beharreko kuota zerbitzu hori kontratatzeak dakarren gastuaren araberakoa izango da
La cuota de pago se cuantificará por los gastos que ocasione la contratación del servicio.

. - Ibilgailuak ibilgetzea

. - Inmovilización de vehículos

Motozikleta, ziklomotor, moto-karroak eta antzeko ibilgailuak. Egun edo frakzio bakoitzeko.
11,42
Motocicletas, ciclomotores, motocarros y demás vehículos de características análogas. Por cada día o fracción
1.500 Kg arteko automobil partikular, furgoneta, kamioi, traktore, atoi eta antzeko ibilgailuak. Egun edo frakzio bakoitzeko
26,96
Automóviles de turismo, furgonetas, camiones tractores, remolques y demás vehículos de características análogas con remolques inferior a 1.500 Kg. Por cada día o fracción.
1.500 Kg eta 3.500 kg bitarteko automobil partikular, furgoneta, kamioi, traktore, atoi eta antzeko ibilgailuak. Egun edo frakzio bakoitzeko.
51,76
Automóviles de turismo, furgonetas, camiones tractores, remolques y demás vehículos de características análogas con remolques superior a 1.500 Kg. e inferior a 3.500 Kg. Por cada día o fracción

07 - Baimenak eta bestelako dokumentuak

07 - Licencias y otros documentos urbanísticos

 

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Jakinarazi beharreko jarduerak. Finantza erakundeen jarduerak

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a comunicación. Entidades financieras

100 m2 arte
2.746
hasta 100 m2
101 m2tik-200m2 arte
4.120
de 101 a 200 m2
200 m2 baino gehiago
5.488
más de 200 m2
Titulartasun aldaketa 6 hilabete baino lehenago egiten bada tasaren %50a ordainduko da.
. .
Si el cambio de titularidad se efectúa en un plazo inferior a los 6 meses se abonará al 50% de la tasa.

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Jakinarazi beharreko jarduerak. Nekazaritza eta abeltzaintza jarduerak

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a comunicación. Actividades agropecuarias

100 m2 arte
242
hasta 100 m2
101 m2tik-200m2 arte
361
de 101 a 200 m2
200 m2 baino gehiago
480
más de 200 m2
Titulartasun aldaketa 6 hilabete baino lehenago egiten bada tasaren %50a ordainduko da.
. .
Si el cambio de titularidad se efectúa en un plazo inferior a los 6 meses se abonará al 50% de la tasa.

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Jakinarazi beharreko jarduerak. Bestelakoak

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a comunicación.Otros

100 m2 arte
361
hasta 100 m2
101 m2tik-200m2 arte
523
de 101 a 200 m2
200 m2 baino gehiago
695
más de 200 m2
Titulartasun aldaketa 6 hilabete baino lehenago egiten bada tasaren %50a ordainduko da.
. .
Si el cambio de titularidad se efectúa en un plazo inferior a los 6 meses se abonará al 50% de la tasa.

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lizentzia behar duten jarduerak. Industria

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a licencia. Industria

100 m2 arte
851
hasta 100 m2
101 m2tik-200m2 arte
1.270
de 101 a 200 m2
200 m2 baino gehiago
1.691
más de 200 m2
Titulartasun aldaketa 6 hilabete baino lehenago egiten bada tasaren %50a ordainduko da.
. .
Si el cambio de titularidad se efectúa en un plazo inferior a los 6 meses se abonará al 50% de la tasa.

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lizentzia behar duten jarduerak. Nekazaritza eta abeltzaintza jarduerak

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a licencia. Actividades agropecuarias

100 m2 arte
609
hasta 100 m2
101 m2tik-200m2 arte
910
de 101 a 200 m2
200 m2 baino gehiago
1.216
más de 200 m2
Titulartasun aldaketa 6 hilabete baino lehenago egiten bada tasaren %50a ordainduko da.
. .
Si el cambio de titularidad se efectúa en un plazo inferior a los 6 meses se abonará al 50% de la tasa.

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lizentzia behar duten jarduerak. Bestelakoak

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a licencia. Otros

100 m2 arte
716
hasta 100 m2
101 m2tik-200m2 arte
1.076
de 101 a 200 m2
200 m2 baino gehiago
1.432
más de 200 m2
Gazte lokalen baimena
360
Licencia de locales para jóvenes
Titulartasun aldaketa 6 hilabete baino lehenago egiten bada tasaren %50a ordainduko da.
. .
Si el cambio de titularidad se efectúa en un plazo inferior a los 6 meses se abonará al 50% de la tasa.

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Gauzate obrak

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Obras en ejecución

Obra-jakinarazpena (lizentziarik gabeko obra txikiak)
23
Enterado de obra(obras menores sin licencia)
12.000 arteko aurrekontuak
40
Presupuestos hasta 12.000
12.000 eta 30.000 bitarteko aurrekontuak
263
Presupuestos entre 12.000 y 30.000
30.000 baino gehiagoko aurrekontuak
523
Presupuestos superiores a 30.000
Udal zerbitzuek hala eskatu eta gero eskatu eta izapidetu hirigintza-lizentziek %20ko gehikuntza izango dute.
. .
Las licencias urbanísticas solicitadas y tramitadas previa instancia de los servicios municipales serán incrementadas en un 20%.

. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lehen erabilera baimena

. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Licencia primera utilización

Etxebizitza bakoitzeko
66
Por vivienda
Garaje bakoitzeko
13
Por garaje
100m2 arteko merkataritza lokalak
81
Por local comercial hasta 100 m2
100 m2-tik gorako merkataritza lokalak
130
Por local comercial de más de 100 m2
500 m2 baino gutxiagoko industri pabiloi bakoitzeko
177
Por pabellón industrial de menos de 500 m2
500m2 baino gehiagoko industri pabiloi bakoitzeko
350
Por pabellón industrial de más de 500 m2
Bestelakoak obraren aurrekontua 100.000 arte
83
Otros cuyo presupuesto de obra sea hasta 100.000
Bestelakoak obraren aurrekontua 100.000 tik gora
132
Otros cuyo presupuesto de obra sea más de 100.000
Udal zerbitzuek hala eskatu eta gero eskatu eta izapidetu hirigintza-lizentziek %20ko gehikuntza izango dute.
. .
Las licencias urbanísticas solicitadas y tramitadas previa instancia de los servicios municipales serán incrementadas en un 20%.

. - Bestelako lizentzia eta dokumentuak

. - Otras licencias y documentos

Arau subsidiarioen aldakuntza
3.623
Modificación de normas subsidiarias
Plan Bereziak
2.381
Planes especiales
Plan partzialak
2.381
Planes parciales
Zehazpen Estudioak
1.242
Estudios de detalle
Urbanizazio proiektuak
2.381
Proyectos de urbanización
Ihardukera programak
2.381
Programas de actuación
Birsailkatze edo kooperazio proiektuak
2.381
Proyectos de reparcelación o cooperación
Konpentsazio proiektuak
2.381
Proyectos de compensación
Lurren mugitzea
54
Movimiento de tierras
Partzelazioak
54
Parcelaciones
Lizentziak luzatzea
54
Prórroga de licencias
Hirigintzako kontsultak
43
Consultas urbanísticas
Udal zerbitzuek hala eskatu eta gero eskatu eta izapidetu hirigintza-lizentziek %20ko gehikuntza izango dute.
. .
Las licencias urbanísticas solicitadas y tramitadas previa instancia de los servicios municipales serán incrementadas en un 20%.

Fidantzen erregimena:

Régimen de fianzas:

1. Bide publikoaren okupazioa edo alterazioa ekar dezakeen obra edo lanen baimenak ematerakoan, interesatuei fidantza bat jartzea eskatu ahal izango zaie, gerta zitezkeen kalteen aurrean erantzuteko.

1 . En la concesión de licencias de obras que supongan ocupación o alteración de la vía pública, se podrá solicitar al interesado la constitución de una fianza, como garantía de los posibles desperfectos que pudieren ocasionarse.

2. Fidantzaren bidezkotasuna eta zenbatespena udal teknikariek egingo dute eta interesatuari jakinaraziko zaio, dirua edo abala Udal Diruzaintzan aurkezten ez duen bitartean baimenik ez zaiola emango jakinaraziz.

2 . La procedencia y cuantificación de la fianza será realizada por los técnicos municipales y comunicada al interesado, indicándole que la licencia no le será concedida en tanto no ingrese o formalice en la Tesorería Municipal, el depósito o garantía referidos.

3. Behin obra bukatuta eta interesatuak eskatuta, fidantza bueltatuko da udal teknikariek aldeko txostena eman ondoren.

3 . Una vez finalizados los trabajos, y previa solicitud del interesado, se devolverá la fianza siempre que cuente con el informe favorable de los técnicos municipales.

Ordainketa eginbidea:

Obligación de pago:

Tasaren zenbatekoa %20an murriztuko da taulan ezarritako zenbatekoekiko, interesatuek eskaerari idatziz uko egiten dioten kasuetan. Uko egitea betiere eskatutakoa onartzeko edo ukatzeko akordioa adostu baino lehen egingo da.

El importe de la tasa se reducirá en un 20% respecto a los importes fijados en la tabla en aquellos casos en los que los interesados renuncien por escrito a su petición. Esta renuncia deberá producirse en todo caso con anterioridad a la adopción del acuerdo correspondiente en el que se le concediese o denegase la solicitud formulada.

08 - Alderdiak eskatuta egindako dokumentuak

08 - Otros documentos a instancia de la parte

 

. - Alderdiak eskatuta egindako dokumentuak: Dokumentu mota

. - Otros documentos a instancia de parte: Tipo de documento

Udaltzaingoaren txostena
43
Informe Policía Municipal
Liburutegiko txartelak berritzea
4
Renovación carnet de la biblioteca

09 - Langileek zerbitzua ematea

09 - Prestación de servicios de personal

 

. - Langileek zerbitzua ematea

. - Prestación de servicios de personal

Orduko edo zatiko
41,78
Por hora y fracción

10 - Adinekoen tutoretzapeko etxebizitza

10 - Vivienda tutelada para personas mayores

 

. - Adinekoen tutoretzapeko etxebizitza

. - Vivienda tutelada para personas mayores

Banako logela
847,16
Habitación individual
Logela partekatua
770,13
Habitación compartida

Gehienezko tarifa kontuan hartuta, erabiltzaile bakoitzak ordaindu beharreko hileko kuota, indarrean dagoen Udal Etxebizitza Babestuetan Ostatu eta Elkarbizitzako zerbitzuen Udal Erregelamenduko Erregimen ekonomikoari buruzko III. Tituluan ezartzen diren irizpide eta arauak aplikatuz kalkulatuko da.

Teniendo en cuenta esta tarifa máxima, la cuota que deberá abonar cada usuario se calculará aplicando los criterios y normas que establece el Reglamento Municipal sobre Viviendas Tuteladas en su Título III, correspondiente al Régimen económico.

11 - Etxez etxeko laguntza zerbitzua

11 - Servicio de ayuda a domicilio

 

. - Etxez etxeko laguntza zerbitzua

. - Servicio de ayuda a domicilio

Lanegunetako ordu bakoitzeko
15,00
Por hora laborable
Jaiegunetako ordu bakoitzeko
18,00
Por hora festiva

Erabiltzaile bakoitzak ordaindu beharreko orduko kuota, indarrean dagoen Etxez -etxeko zerbitzuaren Foru Araua jarraituz kalkulatuko da.

La cuota a abonar por cada usuario se calculará aplicando la Norma Foral del Servicio de Ayuda a Domicilio vigente en cada momento.

12 - Aldi baterako etxebizitza zerbitzua

12 - Alojamiento temporal

 

. - Aldi baterako etxebizitza zerbitzua: Tarifa orokorrak

. - Alojamiento temporal: Tarifa general

Etxebizitza
424,88
Vivienda
Gela bakoitzeko
212,44
Por habitación

. - Aldi baterako etxebizitza zerbitzua: Diru-sarrerak bermatzeko errenta (DBE) jasotzen dutenen pertsona erroldatuen kasuan, ordaindu beharreko kopuruak

. - Alojamiento temporal: En caso de personas empadronadas que perciben la renta de garantía de ingresos (RGI)

Etxebizitza
200
Vivienda
Gela bakoitzeko
141
Por habitación

Edozein kasutan, ezarritako tasa ezin izango da erabiltzailearen edo bizikidetza unitatearen sarreren %20 baino handiagoa izan. Nolanahi ere, egonaldia asegururen batek estaltzen badu (hondamena, sutea, uholdea), tasa osorik ordaindu beharko da.

En todo caso, la tasa no podrá superar el 20% de los ingresos de la unidad de convivencia. No obstante, en los casos en los que la estancia esté cubierta por un seguro (catástrofe, incendio, inundación) la tasa deberá ser abonada en su totalidad.

13 - Eguneko arreta zerbitzua

13 - Servicio municipal de atención diurna

 

. - Eguneko arreta zerbitzua

. - Servicio municipal de atención diurna

L.G.S. arte (14 paga)
1€ eguneko/ día
Hasta S.M.I. (14 pagas)
Urteko dirusarrerak 18.000 € arte
2€ eguneko/ día
Ingresos anuales hasta 18.000 €
Urteko dirusarrerak 18.001 € tik gora
3€ eguneko/ día
Ingresos anuales a partir de 18.001 €

14 - Bazterkeria arriskurako eskualdeko tutoritzapeko etxebizitzako logela

14 - Habitación de vivienda tutelada de la zona para riesgo de exclusión

 

. - Bazterkeria arriskurako eskualdeko tutoritzapeko etxebizitzako logela

. - Habitación de vivienda tutelada de la zona para riesgo de exclusión

Gela bakoitzeko
150,00
Por habitación