I. XEDAPEN OROKORRAK
I. DISPOSICIONES GENERALES
1. artikulua.
Artículo 1.
Udal honek, Lurralde Historikoko Toki Ogasunak arautzen dituen Foru Arauaren arabera, eranskineko tarifetan zehazten diren tasak ezarri eta ordainarazten ditu zerbitzu publikoak emateagatik eta jarduteagatik, ordenantza honetan adierazten den eran; tasa horiek ere ordenantza honen barruan sartzen dira.
Este Ayuntamiento, de acuerdo con la Norma Foral reguladora de las Haciendas Locales del Territorio Histórico, establece y exige tasas por la prestación de los servicios y la realización de las actividades que se recogen en las tarifas del Anexo, en los términos de la presente Ordenanza, de las que aquéllas son parte integrante.
2. artikulua.
Artículo 2.
Ordenantza udalerri guztian ezarriko da.
La Ordenanza se aplica en todo el término municipal.
II. EGITATE ZERGAPERRIA
II. HECHO IMPONIBLE
3. artikulua.
Artículo 3.
Udal Administrazioak zerbitzuak ematea eta jarduerak egitea da egitate zergapegarria, bai hala eskatu diotelako, eta bai, zeharbidez, banakoen egintza edo omisioek hartaratu dutelako.
Constituye el hecho imponible la efectiva prestación del servicio o realización de la actividad por la Administración Municipal, bien porque haya sido instada bien porque indirectamente haya sido revocada por las acciones u omisiones de los particulares.
III. SUBJEKTU PASIBOA
III. SUJETO PASIVO
4. artikulua.
Artículo 4.
1. Zergadun gisa, honako hauek dira subjektu pasiboak: zerbitzuak edo jarduerak eskatu nahiz horien onura edo kaltea hartzen duten pertsona fisiko eta juridikoak, bai eta Lurralde Historikoko Zergei buruzko Foru Arau Orokorrak 35. artikuluan aipatzen dituen erakundeak ere.
1. Son sujetos Pasivos, en concepto de contribuyentes, las personas físicas y jurídicas y las entidades a que se refiere el artículo 35 de la Norma Foral General Tributaria del Territorio Histórico, que soliciten los servicios o actividades o que resulten beneficiadas o afectadas por aquellos.
2. Zergadunen ordezkotzat hartuko dira:
2. Tendrán la condición de sustitutos del contribuyente:
a) Etxebizitza edo lokal bat erabili edo okupatzen dutenei onura edo kaltea ekartzen dieten zerbitzu edo jardueren gaineko tasetan, higiezin horien jabeak; eta, hala badagokie, kuota horiek onuradunei atxiki ahal izango dizkiete.
a) En las tasas establecidas por razón de servicios o actividades que beneficien o afecten a los usuarios u ocupantes de viviendas o locales, los propietarios de dichos inmuebles quienes podrán repercutir, en su caso las cuotas sobre los respectivos beneficiarios.
b)Suteak itzaltzeko zerbitzuen tasetan, arrisku hori babesten duen aseguru etxe edo elkartea.
b) En las tasas por prestación de servicios de extinción de incendios, la Entidad o Sociedad Aseguradora del riesgo.
5. artikulua.
Artículo 5.
Tasak ordaintzera behartuak daude:
Están obligados al pago de las Tasas:
a) Banakoak, baldin eta zerbitzu bat emateko edo zerbaitetan jarduteko eskatu badute.
a) En el caso de servicios o actividades realizados a solicitud de los particulares, quienes lo soliciten.
b) Egintza edo omisioen errua dutenak, baldin eta banakoek eskatu gabe eman bada zerbitzua edo dena delakoan jardun bada.
b) En el caso de servicios o actividades realizados sin haber sido solicitados por los particulares, pero motivados por actuaciones u omisiones de ellos, aquellos a quienes les sean imputables dichas actuaciones u omisiones.
6. artikulua.
Artículo 6.
Subjektu pasiboarekin batera, ordenantza honetan agertzen diren zerga-zorrak ordaindu beharko dituzte tarifak aplikatzeko arauetan aipatzen diren herritarrek.
Junto al sujeto pasivo responden de las deudas tributarias que se deriven de esta Ordenanza las personas que en su caso se mencionen en las normas de aplicación de las Tarifas.
IV. SALBUESPENAK, MURRIZTAPENAK ETA HOBARIAK
IV. EXENCIONES, REDUCCIONES Y BONIFICACIONES
7. artikulua.
Artículo 7.
a) Subjektu pasiboarekin batera, ordenantza honetan agertzen diren zerga-zorrak ordaindu beharko dituzte tarifak aplikatzeko arauetan aipatzen diren herritarrek.
a) La concesión de exenciones u otros beneficios fiscales se sujetará a lo que establezca en las disposiciones generales de aplicación.
b) Ur hornidura zerbitzua, estolderia zerbitzua eta zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzuaren tasetan hobariak ezartzeko baldintza hauek dira:
b) Las condiciones para la aplicación de bonificaciones en las tasas de servicio de suministro de agua, alcantarillado y recogida y eliminación de basura son las siguientes:
Eskatzaileak
Personas solicitantes
Onuradun izaera lortu ahal izango dute bizikidetza unitateko parte diren erabiltzaileek eta unitateko kide guztien diru-sarrerak batuta araudi honetan ezartzen diren mugak gainditzen ez dituztenek.
Podrán adquirir la condición de beneficiarias aquellas usuarias que formen parte de una unidad de convivencia cuyos ingresos, incluyendo todos los que puedan obtener las integrantes del mismo, no excedan los límites que se determinan en esta normativa.
Bizikidetza unitateko kide kopurua zehaztu ahal izateko (18/2008 Legea, abenduaren 23koa, Gizarteratzeko eta Diru Sarrerak Bermatzekoa), eskaera unean Udal biztanle erroldan dagoen Informazioa eta eskatzailea erroldatuta egon beharko duen etxebizitza hartuko da aintzat (erroldatutako pertsona menpekotasuna duen pertsonaren zaintzailea ez bada behintzat, kasu horretan, azken horren diru-sarrera ez da aintzat hartuko).
A los efectos de la determinación del número de componentes de la unidad de convivencia (art. 9 de la Ley 18/2008, de 23 de diciembre, para la garantía de ingresos y para la inclusión social), se tomará en consideración la información obrante en el Padrón Municipal de Habitantes referida al momento de la solicitud y a la vivienda en la que deberá constar empadronad@ el/la solicitante. (salvo que la persona inscrita sea cuidadora de una persona dependiente, en cuyo caso no se tendrán en cuenta los ingresos de ésta última).
Onuradunek eskaera egiteko unean Urnietan erroldatua egon behar dute. Hobariak aplikatzeko, interesdunak Udalarekin dituen zerga-betebeharrak egunean izan beharko ditu emakidaren unean, eta horrez gain, udalerrian egongo da erroldatuta.
Las personas beneficiarias deberán encontrarse empadronadas en Urnieta en el momento de la solicitud. Para aplicar las bonificaciones, el/la solicitante deberá estar al día en sus obligaciones tributarias con el Ayuntamiento en el momento de la concesión además de estar empadronado en el municipio.
Hobari eskaerak bideratzeko prozedura
Procedimiento para la tramitación de las solicitudes
Hobaria urtero eskatu beharko da, eta eskatu den urtean ez hurrengoan hasiko da eragina izaten. Ez du atzerako eraginik. Hobarien eskaerak aurkezteko epea urriaren 1etik urriaren 31 arte izango da. Etxebizitza batean ur hornidura edo zabor bilketa zerbitzuaren alta urriaren 1etik aurrera egiten denean eskaera aurkezteko epea zerbitzuan alta eman denetik hilabete bateko epearen barruan egin ahal izango da, betiere abenduaren 31a baino lehenago.
La bonificación deberá solicitarse anualmente y surtirá efectos en el año siguiente a aquél en que se solicite. No tiene efecto retroactivo. El plazo de presentación de solicitudes de bonificaciones será del 1 de octubre al 31 de octubre. El plazo para la presentación de solicitudes cuando la fecha de alta del servicio de suministro de agua y basura de un domicilio se realice con posterioridad al 1 de octubre podrá realizarse en el plazo de un mes desde la fecha de alta en el servicio hasta el 31 de diciembre.
Eskaerak Bertan bulegoan emango den eskaera orri ofizialean egingo da edo baita udal Web orriaren bitartez (www.urnieta.eus) eta familia unitate osoaren ondorengo agiri hauek ere aurkeztuko dira:
Las solicitudes se realizarán en la instancia oficial que se facilitará en la oficina Bertan así como a través de la web municipal (www.urnieta.eus) acompañadas de la siguiente documentación relativa a todas las personas de la unidad familiar:
Urnietako Udalak beharrezkoa deritzon beste edozein dokumentu eskatu ahal izango du.
El Ayuntamiento de Urnieta tendrá la posibilidad de solicitar cualquier otro documento que estime necesario.
Hobaria emateko eta zenbatekoari buruzko irizpideak:
Criterios para la concesión y cuantía de la bonificación:
Bizikidetza unitate bakoitzarentzako aintzat hartuko diren gehiengo diru-sarrera mugak kalkulatu ahal izateko ondorengo indize zuzentzaileak ezarriko zaizkio:
Para el cálculo del límite máximo de los ingresos económicos que se tomarán en consideración para cada unidad de convivencia los índices correctores siguientes:
. - Indize zuzentzaileak |
. - Indices correctores |
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a)Bizikidetza unitatearen urteko diru-sarrerak: a)Ingresos económicos anuales de la unidad familiar: -Diru-sarrera urteko 12.600 € baino txikiagoa bada %90eko hobaria dagokio. -Si los ingresos son inferiores al 12.600 €, corresponde el 90% de bonificación. - Diru-sarrera urteko 12.600 €-19.812,80 € artekoa bada, %50eko hobaria dagokio. -Si los ingresos oscilan entre el 12.600 € - 19.812,80 €, corresponde el 50% de bonificación. Izaera finalista baina ez aldizkakoak diren gizarte laguntzetatik edo gizarte larrialdi egoerak arintzeko laguntzetatik, prestakuntza, ikasketa edo antzeko beketatik etorritako diru-sarrerak kenduko dira dokumentu bidez justifikatzen badira. Se deducirán de los ingresos los que procedan de ayudas sociales de carácter finalista no periódicas o para paliar estudios y similares, siempre que se justifiquen documentalmente. b)Ondarea: b)Patrimonio: Ohiko etxebizitzaz gain, unitateko kide diren pertsonek hiri-eremuko edo landa-eremuko beste ondasun batzuren jabe balira ez legokie hobaririk. Si además de la vivienda habitual, las personas miembros de la misma, fueran propietarias de otros bienes de naturaleza urbana o rústica, no corresponderá bonificación: Ez dira konputagarriak: No se considerarán computables:
c)Ondasun higigarriak: c)Valores mobiliarios: 1.Ondarearen eraketara tituluak, balioak, inbertsio-funtsetako parte-hartzeak, errealizazio errazeko kreditu-eskubidea edo dirua banku-gordailuetan esku-dirutan etxeko edozeinaren esanera parte hartzearen kasuan, beraien balioa ez da izango indize zuzentzaileak aplikatuta ematen duten emaitza baino altuagoa. Gehienezko muga 24.000 € izanik. 1. En caso de concurrir a la formación del patrimonio títulos, valores, participaciones en fondos de inversiones, derecho de crédito de fácil realización o dinero en efectivo existente en depósitos bancarios a disposición de cualquiera de los miembros del hogar el valor de los mismos no será superior a la cantidad resultante de la aplicación de los índices correctores que se detallan. Siendo el límite máximo de 24.000 €. Indize zuzentzaileak: Índices correctores a aplicar: |
. - Indize zuzentzaileak |
. - Indices correctores |
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V. ZERGA-OINARRIA V. BASE IMPONIBLE 8. artikulua. Artículo 8. Emandako zerbitzuaren unitate bakoitza da zerga-oinarria, eranskinean azaltzen den moduan. Constituye la base imponible cada una de las unidades en que se materialice el servicio, en los términos contenidos en el Anexo. VI. KUOTA VI. CUOTA 9. artikulua. Artículo 9. Eranskinean xedatutakoaren arabera, honako hau izango da zerga-kuota: tarifa bat aplikatu ondoren gelditzen den zenbatekoa, horretarako ezarritako zenbateko finkoa edo bi prozedurak batera aplikatu ondoren gelditzen den zenbatekoa. La cuota tributaria consistirá, conforme a lo establecido en el Anexo, en la cantidad resultante de aplicar una tarifa, una cantidad fija señalada al efecto, o la cantidad resultante de la aplicación conjunta de ambos procedimientos. VII. SORTZAPENA VII. DEVENGO 10. artikulua. Artículo 10. Zerbitzu bat ematean edo jarduera bat egitean sortzen da tasa. La tasa se devenga cuando se realiza el servicio o actividad. VIII. KITAPENA ETA ORDAINKETA VIII. LIQUIDACION E INGRESO 11. artikulua. Artículo 11. Udal Administrazioak kontzeptu bakoitzari dagokion kitapena egingo du, eta kitatutako zenbatekoa eskudirutan ordainduko da, eranskinean azaltzen den ordainarazpen bakoitzaren arau bereziei jarraiki. Por la Administración Local se practicará la liquidación que proceda por cada concepto, ingresándose la cantidad liquidada en metálico conforme a las normas particulares de cada exacción contenidas en el Anexo. IX. TASEN KUDEAKETA IX. GESTION DE LAS TASAS 12. artikulua. Artículo 12. Ordenantza honek arautzen dituen tasak kitatzeari, biltzeari eta ikuskatzeari lotutako guztian, bai eta zerga-urratzeak sailkatu eta kasu bakoitzean zein isun jarri behar den erabakitzeko ere, Zergei buruzko Gipuzkoako Foru Arau Orokorra aplikatuko da. En todo lo relativo a la liquidación, recaudación e inspección de las Tasas reguladas por esta Ordenanza, así como la calificación de las infracciones tributarias y determinación de las sanciones que correspondan en cada caso, será de aplicación lo previsto en la Norma Foral General Tributaria del Territorio Histórico de Gipuzkoa. ERANSKINA ANEXO |
Hiruhileko fakturazioa
Facturación trimestral
. - Ur hornikuntza zerbitzua: Etxeko hornidura. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de suministro de agua: Suministro doméstico. Facturación trimestral |
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. - Ur hornikuntza zerbitzua: Nekazaritza eta abeltzaintza jarduerak. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de suministro de agua: Actividades agropecuarias. Facturación trimestral |
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. - Ur hornikuntza zerbitzua: Etxekoa ez den hornidura. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de suministro de agua: Suministro no doméstico. Facturación trimestral |
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. - Ur hornikuntza zerbitzua: Ur-harguneak. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de suministro de agua: Acometidas de agua. Facturación trimestral |
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Aplikatzekoak diren arauak: Normas de aplicación: Kontagailua matxuratua badago edo gaizki badabil, aurreko urteko ordainagirian agertzen den kontsumoa hartuko da oinarri gisa, eta, halakorik ez badago, azken 3 ordainagirien batez bestekoa aterako da. Zergaduna ados ez badago, Industria Ordezkaritzak aztertuko du kontagailua. En caso de avería o mal funcionamiento del contador se entenderá consumido el caudal que corresponda al recibo equivalente del año anterior y en su defecto el promedio de los 3 recibos anteriores. En caso de disconformidad se procederá a la revisión del contador por la Delegación de Industria. 1.- Zerbitzuan alta, baja eta titularraren aldaketa adieraztea. 1.- Alta, baja y cambio de titular del servicio. a) Alta adierazpena ur-horniduran alta ematen den une berean gertatuko da. Ur-horniduran alta ematea eraikinaren edo kokagunearen jabearen izenean egingo da kasu guztietan. a) El alta se producirá en el mismo momento en que se produzca el alta de abastecimiento de agua. El alta en el abastecimiento de agua se realizará en todos los casos a nombre de quien sea propietario del inmueble o establecimiento correspondiente. b) Ez ordaintzeagatik edo beste arrazoi justifikatu batengatik ofizioz adostutako kasuetan salbu, zerbitzua ordaintzera behartuta dagoen titularra, hau da, etxearen jabea izango da hornikuntzaren baja eskatuko duena, instalazioak buxatuz eta dagokion kontagailua entregatuz. Bajak zerbitzua eten eta hurrengo hiruhilekoan izango du eragina. b) Salvo en los casos en los que por impago u otra causa justificada la baja sea acordada de oficio, será el titular obligado al pago del servicio, esto es, el propietario del inmueble, quien debe instar la baja del abastecimiento, mediante el taponado de las instalaciones y entrega del contador correspondiente. La baja producirá efectos a partir del siguiente trimestre a aquel en el que se dé por finalizada la prestación del servicio. Etxeko ur hornikuntza zerbitzuan ez da bajarik emango inongo kasutan. En ningún caso se concederán bajas del servicio de suministro doméstico de agua. c) Zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularra aldatzean, aldaketak titulartasunaren aldaketa egiten den hiruhilekoan izango du eragina horretarako egoera egiaztatzen duen agiri publikoa gehitu behar delarik. c) En los casos de cambio de titularidad del obligado al pago de la tasa por la prestación del servicio, ésta producirá efectos en el trimestre en el que se efectúe dicho cambio de titularidad, adjuntando para ello el documento público que acredite dicha condición. |
Estolderia zerbitzuaren kuota: %47 (kuota finkoa gehi kontsumoa)
Cuota servicio por alcantarillado: 47%(sobre cuota fija más consumo de agua)
Arau aplikagarriak:
Normas de aplicación:
1.- Tasa honetako zerga-oinarria uraren kuota izango da.
1.- La Base Imponible de esta tasa estará constituida por la cuota tributaria que resulta del agua.
2.- Tasa horri dagozkion kuotak ur hornikuntzako eta kontsumoko ordainagirien aldi eta epe berberetan likidatu eta bilduko dira.
2.- Las cuotas exigibles por esta Tasa se liquidarán y recaudarán por los mismos períodos y en los mismos plazos que los recibos de suministro y consumo de agua.
3.- Zerbitzuan alta, baja eta titularraren aldaketa adieraztea:
3. - Alta, baja y cambio de titular del servicio:
a) Alta adierazpena ur-horniduran alta ematen den une berean gertatuko da, betiere higiezinak estolderia-zerbitzua badu. Kasu guztietan zerbitzuan alta ematea etxebizitzaren edo saltegiaren jabearen izenean egingo da.
a) El alta se producirá en el mismo momento en que se produzca el alta de abastecimiento de agua, siempre y cuando el inmueble disponga de servicio de alcantarillado. El alta en el servicio se realizará en todos los casos a nombre de quien sea propietario del inmueble o establecimiento correspondiente.
Emaitzazko tasaren kuota zerbitzua emateagatik bidalitako gainerako ordainagirien epe berberetan ordaindu beharko da.
El importe de la cuota de la Tasa resultante se ingresará en los mismos plazos que el resto de los recibos que se giren por la prestación del servicio.
b) Baja zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularrak eskatu behar du. Bajak zerbitzua eten eta hurrengo hiruhilekoan izango du eragina.
b) Será el titular obligado al pago del servicio quien deberá instar la baja correspondiente. La baja producirá efectos a partir del siguiente trimestre a aquel en el que se dé por finalizada la prestación del servicio.
c) Zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularra aldatzean, aldaketak titulartasunaren aldaketa egiten den hiruhilekoan izango du eragina horretarako egoera egiaztatzen duen agiri publikoa gehitu behar delarik.
c) En los casos de cambio de titularidad del obligado al pago de la tasa por la prestación del servicio, ésta producirá efectos en el trimestre en el que se efectúe dicho cambio de titularidad, adjuntando para ello el documento público que acredite dicha condición.
Estolderia zerbitzua duten etxebizitza partikularren kasuan ez da inoiz estolderia zerbitzuan bajarik emango.
En ningún caso se concederán bajas del servicio de alcantarillado en los supuestos de vivienda particular que dispongan de servicio de alcantarillado.
HIRUHILEKOKO FAKTURAZIOA
FACTURACION TRIMESTRAL
. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Etxebizitza partikularra. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Vivienda particular. Facturación trimestral |
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. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Saltokiak oro har. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Comercio en general. Facturación trimestral |
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. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Landa guneko eraikuntzak. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Edificios del entorno rural. Facturación trimestral |
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. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Landa guneko jarduerak. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Actividades entorno rural. Facturación trimestral |
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. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Tabernak, jatetxeak, janari dendak eta industria. Hiruhileko fakturazioa |
. - Servicio de recogida y eliminación de basuras: Bares, restaurantes, comercios de alimentación e industria. Facturación trimestral |
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. - Zaborrak bildu eta deuseztatzeko zerbitzua: Txartelak berritzea |
. - Servicio de recogida y eliminación de basuras:Renovación de Tarjeta |
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“Gainontzekoak” ez beste tarifak Udal erregistroen arabera, ekitaldiko urtarrilaren 31a baino lehen edukiontzi marroiko txartela edo konpostagailua eskatu dutenei aplikatuko zaizkie. Se aplicarán los epígrafes reducidos a aquellos que, según los registros municipales, hayan solicitado la tarjeta del contenedor, marrón, o el compostador antes del 31 de enero del ejercicio. Arau aplikagarriak Normas de aplicación: a) Tasa ordaintzeko betebeharra zerbitzua ematen denetik bertatik sortzen da, eta hiru hilean behin ordainduko da. Hiru hilean behingo kuotak jarraian adierazten diren epeetan ordainduko dira, edo hurrengo egun baliodunean: a) La obligación del pago de la Tasa nace desde que se inicie la prestación del servicio, con periodicidad trimestral. El pago de las cuotas trimestrales se realizarán en los plazos que a continuación se señalan o inmediato hábil posterior:
b) Titular aldaketagatik baja emateko adierazpena egite hori gertatu den hiruhilekoaren azken eguna baino lehen aurkeztu beharko da zerbitzuetan. Eginbide hori betetzen ez dutenak ordainarazpenari lotuta jarraituko dute. Adierazpen horiek aurkeztu diren hiruhilekoan ez eta hurrengoan izango dute eragina. b) La declaración de baja en los servicios por cambio de titularidad deberá presentarte hasta el último día del trimestre en que el hecho se produzca. Quienes incumplan tal obligación seguirán sujetos al pago de esta exacción. Tales declaraciones surtirán efecto a partir del trimestre siguiente en que se formulen. c) Zerbitzuaren tasaren derrigorrezko ordainketaren titularra aldatzean, aldaketak titulartasunaren aldaketa egiten den hiruhilekoan izango du eragina horretarako egoera egiaztatzen duen agiri publikoa gehitu behar delarik. c) En los casos de cambio de titularidad del obligado al pago de la tasa por la prestación del servicio, ésta producirá efectos en el trimestre en el que se efectúe dicho cambio de titularidad, adjuntando para ello el documento público que acredite dicha condición. d) Hondakinak biltzeko eta deuseztatzeko zerbitzuan ez da bajarik emango. d) No se concederán bajas en la prestación del servicio de recogida y eliminación de basuras. e) Konpostagailua duten etxebizitza partikularren tarifari dagokionez, lursaila duten eta hari atxikita dauden kasuetan soilik aplikatuko da. e) En el caso de la tarifa de vivienda particular con compostador solo se aplicará en los casos que las viviendas dispongan de parcela con tierra y este adosada a la misma. Aurkeztu behar den dokumentazioa: Documentación a presentar: - Konpostagailua instalatuko litzatekeen eraikinaren ondoko lursailaren planoa edo lursaila eta, haren aldamenean, eraikina antzeman daitezkeen argazkiak. - Plano de la parcela junto al edificio, o fotos donde se aprecie la parcela junto con el edificio donde se instalaría el compostador. - Autokonpostagailua dagoela egiaztatzeko baimena - Autorización para la verificación de la existencia del autocompostador f) Kudeatzaile baimenduei dagokienez, hondakin organikorako baimena duen kudeatzaile ziurtagiria aurkeztu beharko dute, bilketa helbidea, azken ekitaldian hilero bildutako kilo kopurua eta azken ekitaldiko bilketaren fakturen kopiak erantsiz, aurtengo ekitaldiko urtarrilaren 31 baino lehen. f) En el caso de gestor autorizado tendrán que presentar el certificado del gestor autorizado para residuo orgánico indicando dirección de recogida, kilos de recogida por mensualidades del ejercicio anterior y copias de las facturas de la recogida del ejercicio anterior, antes del 31 de enero del ejercicio en curso. g) Jarduera ekonomikoen kasuan, jardueran baja ematean, subjektu pasiboa izango da tarifa aldaketa idatziz eskatuko duena, eskabideari ekonomia-jardueren gaineko zergaren baja erantsiz. Tarifa aldaketak hura formulatutako hiruhilekoan ez eta hurrengoan izango du eragina. g) En el caso de actividades económicas, cuando se produzca la baja en la actividad, será el sujeto pasivo quién deberá instar por escrito el cambio de tarifa adjuntando la correspondiente baja en el IAE a la solicitud. La modificación de tarifa surtirá efecto a partir del trimestre siguiente en que se formule. h) Txartelaren arau aplikagarriak: h) Normas de aplicación a la tarjeta:
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. - Ehortze zerbitzuak |
. - Servicios funerarios |
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. - Auto-taxientzako eta gainerako alokairuko ibilgailuentzako administrazioak eman dituen lizentziak eta baimenak |
. - Otorgamiento de licencias y autorizaciones administrativas y auto-taxis y demás vehículos de alquiler |
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. - Ibilgailuak eramatea |
. - Retirada de vehículos |
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. - Ibilgailuak ibilgetzea |
. - Inmovilización de vehículos |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Jakinarazi beharreko jarduerak. Finantza erakundeen jarduerak |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a comunicación. Entidades financieras |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Jakinarazi beharreko jarduerak. Nekazaritza eta abeltzaintza jarduerak |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a comunicación. Actividades agropecuarias |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Jakinarazi beharreko jarduerak. Bestelakoak |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a comunicación.Otros |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lizentzia behar duten jarduerak. Industria |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a licencia. Industria |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lizentzia behar duten jarduerak. Nekazaritza eta abeltzaintza jarduerak |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a licencia. Actividades agropecuarias |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lizentzia behar duten jarduerak. Bestelakoak |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Actividades sujetas a licencia. Otros |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Gauzate obrak |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Obras en ejecución |
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. - Baimenak eta bestelako dokumentuak: Lehen erabilera baimena |
. - Licencias y otros documentos urbanísticos: Licencia primera utilización |
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. - Bestelako lizentzia eta dokumentuak |
. - Otras licencias y documentos |
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Fidantzen erregimena: Régimen de fianzas: 1. Bide publikoaren okupazioa edo alterazioa ekar dezakeen obra edo lanen baimenak ematerakoan, interesatuei fidantza bat jartzea eskatu ahal izango zaie, gerta zitezkeen kalteen aurrean erantzuteko. 1 . En la concesión de licencias de obras que supongan ocupación o alteración de la vía pública, se podrá solicitar al interesado la constitución de una fianza, como garantía de los posibles desperfectos que pudieren ocasionarse. 2. Fidantzaren bidezkotasuna eta zenbatespena udal teknikariek egingo dute eta interesatuari jakinaraziko zaio, dirua edo abala Udal Diruzaintzan aurkezten ez duen bitartean baimenik ez zaiola emango jakinaraziz. 2 . La procedencia y cuantificación de la fianza será realizada por los técnicos municipales y comunicada al interesado, indicándole que la licencia no le será concedida en tanto no ingrese o formalice en la Tesorería Municipal, el depósito o garantía referidos. 3. Behin obra bukatuta eta interesatuak eskatuta, fidantza bueltatuko da udal teknikariek aldeko txostena eman ondoren. 3 . Una vez finalizados los trabajos, y previa solicitud del interesado, se devolverá la fianza siempre que cuente con el informe favorable de los técnicos municipales. Ordainketa eginbidea: Obligación de pago: Tasaren zenbatekoa %20an murriztuko da taulan ezarritako zenbatekoekiko, interesatuek eskaerari idatziz uko egiten dioten kasuetan. Uko egitea betiere eskatutakoa onartzeko edo ukatzeko akordioa adostu baino lehen egingo da. El importe de la tasa se reducirá en un 20% respecto a los importes fijados en la tabla en aquellos casos en los que los interesados renuncien por escrito a su petición. Esta renuncia deberá producirse en todo caso con anterioridad a la adopción del acuerdo correspondiente en el que se le concediese o denegase la solicitud formulada. |
. - Alderdiak eskatuta egindako dokumentuak: Dokumentu mota |
. - Otros documentos a instancia de parte: Tipo de documento |
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. - Langileek zerbitzua ematea |
. - Prestación de servicios de personal |
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. - Adinekoen tutoretzapeko etxebizitza |
. - Vivienda tutelada para personas mayores |
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Gehienezko tarifa kontuan hartuta, erabiltzaile bakoitzak ordaindu beharreko hileko kuota, indarrean dagoen Udal Etxebizitza Babestuetan Ostatu eta Elkarbizitzako zerbitzuen Udal Erregelamenduko Erregimen ekonomikoari buruzko III. Tituluan ezartzen diren irizpide eta arauak aplikatuz kalkulatuko da. Teniendo en cuenta esta tarifa máxima, la cuota que deberá abonar cada usuario se calculará aplicando los criterios y normas que establece el Reglamento Municipal sobre Viviendas Tuteladas en su Título III, correspondiente al Régimen económico. |
. - Etxez etxeko laguntza zerbitzua |
. - Servicio de ayuda a domicilio |
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Erabiltzaile bakoitzak ordaindu beharreko orduko kuota, indarrean dagoen Etxez -etxeko zerbitzuaren Foru Araua jarraituz kalkulatuko da. La cuota a abonar por cada usuario se calculará aplicando la Norma Foral del Servicio de Ayuda a Domicilio vigente en cada momento. |
. - Aldi baterako etxebizitza zerbitzua: Tarifa orokorrak |
. - Alojamiento temporal: Tarifa general |
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. - Aldi baterako etxebizitza zerbitzua: Diru-sarrerak bermatzeko errenta (DBE) jasotzen dutenen pertsona erroldatuen kasuan, ordaindu beharreko kopuruak |
. - Alojamiento temporal: En caso de personas empadronadas que perciben la renta de garantía de ingresos (RGI) |
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Edozein kasutan, ezarritako tasa ezin izango da erabiltzailearen edo bizikidetza unitatearen sarreren %20 baino handiagoa izan. Nolanahi ere, egonaldia asegururen batek estaltzen badu (hondamena, sutea, uholdea), tasa osorik ordaindu beharko da. En todo caso, la tasa no podrá superar el 20% de los ingresos de la unidad de convivencia. No obstante, en los casos en los que la estancia esté cubierta por un seguro (catástrofe, incendio, inundación) la tasa deberá ser abonada en su totalidad. |
. - Eguneko arreta zerbitzua |
. - Servicio municipal de atención diurna |
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. - Bazterkeria arriskurako eskualdeko tutoritzapeko etxebizitzako logela |
. - Habitación de vivienda tutelada de la zona para riesgo de exclusión |
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